- Lampy błyskowe
- Lampy biobójcze
- Lampy LED
- Zestawy lamp błyskowych
- Akcesoria do lamp błyskowych
- Lampy halogenowe i akcesoria firmy HEDLER
- Statywy i głowice do aparatów
- Światłomierze firmy GOSSEN
- Zdjęcia do dokumentów
- System mocowania sufitowego lamp
- Tła i systemy przewijania teł
- FOTOMEDICUS
- Produkcja specjalna
- Materiały eksploatacyjne
- Produkty archiwalne
Dodano: 2014-03-13
Nasze lampy się nie psują !!! Gdyby jednak jakaś lampa wykazywała oznaki niesprawności nie należy wpadać w panikę... Pierwsza najważniejsza sprawa to telefon do Nas 42 658 26 01. To nic nie kosztuje (przynajmniej niewiele), a może uda się problem rozwiązać telefonicznie. |
|
Jeżeli jednak będziemy musieli obejrzeć lampę, należy przygotować ją do wysyłki. Należy wyjąć halogen lub wykręcić żarówkę światła pilotującego ze względu na niebezpieczeństwo zniszczenia kruchych, szklanych elementów podczas transportu. Żarówek nie wysyłamy !!! Następna sprawa to zabezpieczenie palnika. Wszystkie lampy dostarczane są wraz z metalową osłoną palnika, którą należy bezwzględnie założyć. Dodatkowo, newralgiczne części lamp serii Quant PRO i FX PRO (palnik, szklana osłona) zabezpieczane są na czas transportu osłonami piankowymi, które również należy założyć. Kolejną sprawą jest zabezpieczenie całej lampy. Należy zawinąć ją najlepiej w folię bąbelkową albo obłożyć pustymi pudełkami lub zmiętymi gazetami, w ten sposób, by między lampą a opakowaniem powstała przestrzeń kompensująca wstrząsy i uderzenia. Do przesyłki włożyć kartkę z numerem telefonu lub wizytówkę i informację o rodzaju awarii. Dysponując takimi danymi zawsze możemy skontaktować się z Klientem i doprecyzować szczegóły procedury serwisowej. Przesyłkę należy wysłać na adres: ELFO® Jan Tulikowski
ul. Zgierska 231D 91-495 Łódź Istnieje możliwość zamówienia usługi kurierskiej. Należy nas poinformować (najlepiej telefonicznie) o chęci skorzystania z takiej usługi. Kurier odbiera przesyłkę od Klienta i dostarcza do nas. Gdy koszty naprawy przekraczają 150,00 zł, informujemy o tym klienta (zanim zaczniemy naprawiać). Żarówki i bezpieczniki nie podlegają gwarancji. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 800 - 1600. |
Galeria: